Elifinannesi33 rumeysa_1c 2500 lük araba konforsuz ve uzun süreli kullanıma sahip olmuyor kaldıki bütçesi varsa 50 binlik arabada alır
Cudana rumeysa_1c valla bebeğinizin en çok kullanacağı şeye 2500 layık gördüyseniz o sizin sorununuz bence çok da ses çıkarıp rezil olmayın derim.
rumeysa_1c Cudana Çok komiksin gerçekten niye rezil olacakmışım ben bebeğime herşeyin en iyisini alırım ilk bebeğim zaten ama bos şeylere de o kadar para vermeye gerek yok ha bizim arabamız var belki bu yüzden böyle düşünüyor olabilirim sende saçmalamayı kes
Cudana rumeysa_1c araba sahibi olmakla ne alakası var çok ilginç kafalar gerçekten, neyse bebeğinin güvenliği için para vermeye eli titreyen insanlara ne anlatılabilir ki, Allah yardımcınız olsun gerçekten
rumeysa_1c Cudana sen neyin kafasını yaşıyorsun acaba tamam en iyi anne sensin sen çocuğunu çok düşünüyorsun ben düşünmüyorum
Pelinaltnl FAld inan durumum olsa herseyin en kalitelisi alırım değil 30 bin 70 bin bile veririm yeterli bebegim rahat konforlu olsun
aslan1905_ rumeysa_1c ya postumu terkeder misiniz ? Herkes sizden rahatsız kırıcı olmayım diyorum da yani bu ne saygısızlık. Herkes size birşey yazıyor ben nerde hata yaptım diye kendinizi sorgulayın. Konu 10 liralık araba ile 10 bin liralık araba değil.
rumeysa_1c aslan1905_ sana soracak degilim istediğimi yaparım boş yapma o yüzden sen git ve markalara tapmaya devam et
Seyma0323 Canım bendede bir üst modeli var Kanz K go olani, 1 seneden fazla kullanıyorum ve aşırı memnunum. Hiç pişman olmicaksin gulle gulle kullan🥰