rumeysa_1c canım bende senin gibi düşünüyordum ve sanırım suan senin aldığın model araba aldim zamaninda bin tlye, suan olmus 2500, hayatımda yaptığım en kötü karardi, görünüş güzel hepsi aynı gibi, ama malesef kullandikca anlayacaksın, bebek icindeyken o direksiyonun sertliği ağırlığı, devamlı takilan tekerlekler, bozulan kilit sistemleri, gölgelik desen 3 ay sonunda pert oluyor, ablam aldi oğluna bir kere süreyim dedim resmen kendime küfür ettim, o hafiflik rahat sürüş kolay manevlar, resmen kendime eziyet etmişim, simdi ikinci olacak tabiki bebek arabası ariyorum çünkü ilki paramparça
Yani para varsa konfor var 🥲