Benimki de 3 ay 17 günlük kafasını güzel tutuyor şuan. Doğduktan 2 hafta sonra boyun egzersizleri tummy time başlattım yastığa yüz üstü koyup yorulana kadar öyle durmasını sağladım. Hala devam ediyorum şuan emekleme çalışmaları yapıyoruz 😄 kendisini ittirebiliyor yakında uçacak diye korkuyorum. Endişe etmeyin siz egzersiz yaptırın tummy time yaptırın zamanla daha iyi olacaktır. Zaten daha 3 aydır bu dünyadalar allah bilir 2 ay sonra neler neler yapacaklar