Hatice5258 Busraxo ben kullandım vajina kaşıntım vardı doktor da demedi kullan diye ben kendim kaşıntıya iyi geliyo diye kullandım bi süre kullandım iyi geldi ama sonradan her sürmemde daha çok acacıdı
Merve_31 Busraxo göğsüm çok kötü pişik olmuştu kabuklu mecburen kullandım 35 haftalıktım yan etkisini görmedim Şuan 37 haftalığım
tamamdanolmuss Busraxo evet idrar yolu enfeksiyonu vardı fitil verdi fitili kullanırken akıntın artacak ve kaşıntı olarak daha çok artacak dedi. travazol yazdı onun için de. 12.haftalarda falandım herhalde
Busraxo tamamdanolmuss benimde ellerimde siskinlik kasinti ve yanma oluyo kullansam acaba bi zarari olurmu diye dusunuyorum
tamamdanolmuss Busraxo ben direkt vajinal kullandım kaşıntım oldu mu da kullanırım bir yan etkisini görmedim. Siz yine de doktorunuza danışın.
tamamdanolmuss Busraxo prospektüsünde yazıyordur. Ben yan etkisi olacağını düşünmüyorum. Benim doktorum vermezdi sıkıntılı bir ilaç olsa. Ürtiker başlangıcı olmuştum hamilelikte antihistaminik içeren kremler de iyi gelir demişti.