Kızlar 13 günlük bebeğim var. 1 hafta erken doğdu ve iki hafta gelişim geriliğimiz var. Sarılık durumumuz çok şükür yok. Vardı ama atlattık. Bebeğim maalesef güçsüz. Çok kolay yoruluyor hemen uykuya dalıyor. Uyandırmakta zorlanıyorum. Bu süreçte yeteri kadar güçle ememediği için ve 10dk sonra derin uykuya daldığı için kaşık biberonla destekliyorum. Ama sanki kaşık biberon ile verdikçe meme konusunda gayreti olmuyor gibi geliyor bana. Benim gibi olan var mı? Ne yapmamı tavsiye edersiniz? Bir de 2 saatte bir beslemem yeterli olur mu? Bazıları saatte bir emzir diyor ama kafam karışıyor. Sizden fikir almak istedim.