Herkes anne baba olmamalı bunu çok iyi anladık 4 aylık bebeğe ek gıda nedir ya hele ki kaşık mama çorba ile başlamak hangi çağda yaşıyoruz ayrıca arkadaşınız bilinçsizce davranıyor siz arkadasiniza değil doktorunuza danisin ek gıdanın amacı doyumkuk değil tadimliktir yani hiç mi YouTube’dan doktor videosu bulup izlemiyorsunuz anlamıyorum