aylinnntrhn Geçtiğimiz hafta pembe lekelenmelerim oldu iki gün önce test yaptım ve pozitif hamile olduğumu öğrendim.. bugün kahverengi lekelerim oldu ne yoğun ne de az. Normal mi hakkında bilgisi olanlar aydınlatabilir mi🙏
fairytale_ aylinnntrhn kan testı verdınız mi yanı betaya gore konusulur normalde herkesın farklıdıır yerlesme kanaması kımı görür kımı gormez.
OzgeCelik08 aylinnntrhn merhabalar, ben hamile kaldığımı öğrenmeden önce regl sancısına benzer ağrı ve lekelenmelerim olmuştu. 18. Haftaya gireceğiz hala benzer lekelenmeler yaşıyorum. Normal olduğunu söyleyebilirim. Ama tabii doktorunuza danışmanız da fayda var. 🤗
aylinnntrhn fairytale_ daha önceki gebeliğimde görmemiştim o yüzden aklıma düştü benim de kan tahlilini yarın yaptıracağım ama hesaplara göre 3+6 görünüyor
aylinnntrhn OzgeCelik08 kese ve bebeği görmek için bir iki hafta bekleyeceğim umarım normaldir teşekkür ederim 🙏😊