minnikkksevdammm Kızlar 2. Sezeryan günü kaçıncı haftada veriliyor 🌸 Kaçıncı haftada doğum yaptınız 🌸 2.sezeryan zor oluyor mu deneyimlerinizi paylaşır mısınız ☺️
Sumruhazal minnikkksevdammm bana 35 haftada gün verdıler 20 Eylül’de ıkıncı sezeryanı olacagım ılkınj özelde oldum fiyatlardan dolayı sehır hastanesinde olacagım ılkı geneldı bu da genel olacak neyle karsılasacagım bilmiyorum günler daraldıkça heyecan korku basıyor hayırlı doğum larımız olsun inşallah
Nurse2121 minnikkksevdammm 5. Günüm hiç zor değil ilki daha zor . Çok da rahat geçti profilimde hikayem var
Nurse2121 minnikkksevdammm için rahat olsun çoooook kolay . 6. Günüm doğum yapalı ilki çok zordu bu mükemmel
Dramaqueen34 Sumruhazal Bende 2. Sezaryen olucam aynı durumdayiz ilki özeldi fiyatlar maşallah uçmuş şehir hastanesi olarak hangi şehirde siniz bide ben kızım 10 aylikkne hamile kaldım aklım çıkıyor aynı yanicak canım diye 😄
KurabiyeninAnnesi123 Sumruhazal fiyatlar dudak uçuklatiyor gerçekten şehir hastanesinde neye göre genel astezi de karar kıldınız bende şehirde olucam 2. Dogumunu ve cok korkuyorm seçim şansımız oluyor mu genel spinal olarak
minnikkksevdammm Sumruhazal Allah yardımcınız olsun 🙏🏻 sağ salim alırsınız bebişinizi kucağınıza inşallah 🙏🏻
1cocuk1bebek Ben endişeliydim geçen doktoruml konuştum ilkinde zor geçirmiştim ikinciler genelde daha kolay oluyor kesi yeriniz zaten bir miktar uyuşuk olduğu için doğum sonrası iyileşme sürecinde acıyı daha az duyarsın dedi inanarak yola devam ediyorum 😂
minnikkksevdammm 1cocuk1bebek ayy inşallah bende ikincide yer inceliyor diye kafamda kurup duruyorum 😬benim ilk doğumum sezeryandı ama baya rahattım inşallah Buda öyle olur 🙏🏻 rabbim yardımcımız olsun 🙏🏻☺️
Sumruhazal Dramaqueen34 kocaeli şehir hastanesi benim trombositten dolayı bıraz zorunlu ya kaçtı ama sordum yanı zorunlu olmasa secım şansım var mı doğum anında soruyorlarmıs ama tüm hastaneler aynı mı bilmiyorum
Sumruhazal KurabiyeninAnnesi123 onu doğum anında soruyorlarmıs dedı doktor bana ama korkuyorsanız mecbur bayıltacaklar başka şansları yok ilk genel olduğumda çok güzeldi sezeryanım gazım hemen çıktı hemen ayaklanıp ekmek arası durum yemiştim 🤣
1cocuk1bebek minnikkksevdammm amin canım benim olumsuz düşünmemek önemli pozitifi olursak inşallah öylede geçer
Sumruhazal Sahra-28 hayır randevusuz gebe polıkınlıgınde aldım bı sıkıntı yok şükür zaten dogumum tam 38+4 e denk gelıyor kızımda o zamanlar doğmuştu