Devlete gidiyorum çevremde özele giden çok insan var biri de şuan benim gibi hamile olan kuzenim devlette randevu sorunu evet var ama benim doktorum çok ilgili guleryuzlu bazen odada 3 4 kadik dönüşüyor ama doktorum izin vermiyor çıkarıyor hepsini sıranızı gelsin diyerek özelde böyle birsey yok sorun yazamıyorsun ama yaptığın her işlem ücretli masraflı oluyor baya devlette erkek almıyorlar içeri bende şans eseri sabah 8 randevusu almıştım doktorum kendi eşimi çağırdı gel bebeğini görmek istersin diye özelde zaten sürekli babalar girebilir ha doğum aşamasına gelecek olursak ben doğumu yine devlette düşünüyorum kız kardeşim ebe ebeler doğurtuyor zaten doktor sadece ona ihtiyaç olan zor anlarda geliyor devlette nöbetçi doktor kimse o giriyor ama planlı sezeryan ise kendi doktorum giriyor kız kardeşimin dediğine göre devlette doğum en mantıklısı doktor ve ebeler günde 10 dan fazla kadın doğurtuyor tecrübeleri daha fazla özelde günde 1 2 dedi buda onların tecrübe edinme imkanlarını azaltıyor bizim burda yeni açılan devlet hastanesi temiz hemşireler vs güleryüzlü özele hiç gitmedim antakya da bir tane özel kalmış kime sorsam tek hastane olarak kaldığı için herseye fahis fiyat istiyorlar ve doktorların burnu çok havaya kalkmış giden kuzenimden duyduklarım bunlar simdilik ben devletten devam