yesim34 Merhaba hamişler doktorum bana amniyon sıvısı fazla dedi bi daha ki ay tekrar kontrol ederiz dedi ama ben biraz araştırdım bebek ile ilgili sorun olabilir diyo ve çok korkuyorum bana yardımcı olabilir misiniz
Lamelif yesim34 canım şekerle ilgili bir problem var mı şeker yüklemesi yaptırdın mı yada kilo problemin var mı
yesim34 Lamelif Şeker yüklemesi yaptım sınırda çıktı yüksek değil 26+2 haftalık 9 kilo aldım fazla kilom da yok
yesim34 Şeker yüklemesi yaptım sınırda çıktı yüksek değil 26+2 haftalık 9 kilo aldım fazla kilom da yok
yesim34 [bilinmeyen] Aslında bana da kötü bişey demedi sınırın üstünde dedi sadece bi daha ki ay bakarız tekrardan dedi şeker yüklemesi yaptırdı belki o tetiklemiştir diye oda yüksek çıkmadı inşallah genetiktir bebeğimin bi sorunu yoktur🙏🏻😔
yesim34 [bilinmeyen] İnşallah seninde normal çıkar canm bebişlerimiz iyi olsunda bol bol yüzsüznler sorun değil 😁