Yatağa yatmaya korkuyorum artık. Magnezyum kalsiyum ne varsa içiyorum her gün bi tane maden suyu ama yok özellikle sabah kalkmaya yakın sağdan sola dönerken bile damar damar üstüne binmek dediğimiz kramp giriyor bacağıma. Acılar içinde geçmesini bekliyorum sonra da tüm gün üstüne basamıyorum. 30.haftadayim. Doktora söyledim o da bir şey diyemedi. Var mı bunu yaşayan çözüm bulabilen :(