RiRi22 Canlarrr Yenidoğan ilk 1 ay olduğu için ona göre stok yapmak gerek. Çabuk büyüyorlar. Ben üç paket 40 li aldım 120 adet başka almicam.
_ozlmm Canlarrr Bence stok yapmayın çünkü her bebek bezi bebeklere yaramıyor maalesef pişik yapabiliyor 1 numara 1 paket alabilirsiniz pişik yapmazsa stok yaparsınız aldığınız markadan 🥰