Kralereeed Gorkemm ay canım benim teşekkür ederim insallah hepimiz sağ salim kavuşuruz bebelerimize 😍😍
Annelikmghb Kralereeed bana burda hep erkek dediler 😁 ben kız hissediyordum gebeligim oglumda ki gibi degildi ruyamdada doktorum kız demisti bi kac hafta sonra kız oldugunu ogrendik seninde gönlüne gore olsun canım oncelikle saglikla gelsinler 💜
Kralereeed Annelikmghb anneler hissedermiş😍 çok teşekkür ederim rabbim sağlık sıhhat versin hepimizin bebeğine 😍😍
Semakantar Kralereeed ben 2. Hamileligimde gordum cinsiyeti ögrenmeden erkek oldugunu gordum rüyamda 2 kere gercekten dogru cikti cinsiyet erkek :)
Ebaki Kralereeed ultrason da erkek diyo bna ama doğumum oluyo aninda pembe kundak veriyolar elime bnmde hayırlısı olsun hakkımızda
mahirsmom Kralereeed ben rüyamda ultrasonda resmen gördüm erkek olduğunu iki gün sonra 14+4′te erkek dedi değişmezse onun haricinde kucağımda da hep erkek bebek gördüm rüyamda hamile oldum olalı 😊
1cocuk1bebek Kralereeed ben hep oğlan hissettim rüyamda annemle doktora cinsiyet öğrenmeye gidiyoruz doktor geliyor bebeğin altını açıyor bakıyor e kız bu niye geldiniz siz baksaydınız ya diyor gülüyoruz sonuç olarak kızçem gelmek üzere 😂
mahirsmom Kralereeed bir de hamilelik öncesi rüyalarımda ne gördüysem hep yaşadım ben ya o ay rüyamda test yapıyordum silik çıkıyordu cidden silik çizgiyle düşük bi değerle erkenden öğrendim hamileliğimi. Yine rüyamda lekelenme görmüştüm bir ay kadar lekelenme yaşadım bu ara da hep emzirdiğimi görüyorum inşallah sağlıcakla kucağıma almam nasip olur 🤭
Cheryy1 Kralereeed ruyamda cok tatlı bir kiz bebek görmüştüm hatta kaynimda kiz bebek görmüştü yenge kiz olacak ben ruyamda gordum dedi oğlumuz olacak :))
nur0209 Ben rüyamda erkek bebek görmüştüm. Cinsiyetini ogrenene kadar da erkek hissediyordum. Öyle de oldu, bebegimin cinsiyeti de erkek ☺️💙