Zeynep299 Mlkmr12 hiç kullanmadım gerekte yok bence bazı bebeklere nemlendirici belki doktor tavsiye ede bilir ama ben gerekmedikçe pişik kremi hariç bir şey kullanmadım
Hulo2105 Mlkmr12 ben ilk önce bebe yağı aldım ama çok soyulması vardı yağ iyice kuruttu anlamadım. Doktor losyon önerdi gittim onu aldım geçti hepsi daha iyi geldi tenine.
sallyt Mlkmr12 yenidoğan döneminde yağ kullanımı önerilmez, yağ bebeklerin gözeneklerini tıkar normalde bile bebeklere yağ sürülürken suyla seyreltilerek kullanılması önerilir
Fatma-Zehra-gunes- Bende kararsızım Ekim de doğacak kimisi gaza falan da iyi geliyor bir de derileri dökülüyor pul pul temiz içerikli bebek yağı önerisi beklerim
Hulo2105 myavocado Kare içinde olan canım sürdüğüm an soyulma bitti. Bir de üstte pişik kremi var ona da iyi dedi ama ben sebamed kullanıyorum dedim tamam o da iyi ona devam et dedi onu almadım