hyena Canannndvrz ay hadi bakalım yarına kaldı benm test işi sabırsızlık çok kötü sabah gidip almam lazım
Lalemmm12 Bas00 var var 😍 benim 10 günüm vardı bu şekilde çıktı hatta senin gözüküyor benim zorla görülecek kadar azdı
Kadersss Bas00 bu çizgi hemen mi çıktı yoksa kuruma çizgisi mi bence yarın sabah ilk tuvaletnde deneye bilirsin bende merak ettim
Nurcanyks Bas00 galiba hamilesiniz benimde ikinci gebeliği düşünüyorum bugün test yaptım ama tek çizgi malesef adetimede 6gun var galiba hamile değilim 😔
Bas00 hyena ay evet benimde çok gazim var ve 3 gündür bacaklarımda kasılma oluyor uun zamandir olmamisti
Bas00 Testim pozitif çıktı ama adetim daha 7 gun var kan tahlilimde cikqrmi acaba erken diye çıkmayabilirmi
Yldrmmmm Bas00 normalde ilk kanda sonrasında idrarda belli olur idrarda çıktıysa sizinki kanda hayli hayli çıkar sadece iki günde bir beta artışını takip etmeniz gerekir sağlıklı gebelilk midir diye 😌
Bas00 Yldrmmmm anladım ne bileyim tereddüt ettim biraz insan korkuyor tam kendimi alıştırmisken uzulmeyeyim