Tam 1 sene önce orda doğum yaptım gecen sene 18 bin TL normal doğum parası ödedik doktorum sevil hanımdı 🤗 ebem hariç hepsi çok genç hemsirelerdi çok tatlı hemşireler vardı ebemde yaşça büyüktü baya sadece 1 tane çocuk hemşiresi vardı ondan nefret ettim diye bilirim😂 temiz oda her şey temiz havlu şampuan dahil mevcuttu istediğimiz zaman yemekte getiirmislerdi doktorumdanda memnundumnsanki başka doktor bir şey bilmiyorda sevil hanım biliyormuş gibi geliyor ne dese guvenirdim normal doğum yanlısı bir doktor doğumda çok kan kaybettim biraz korktu tedirgin oldu ama üstesinden geldi şimdi tekrar hamileyim ve oradan taşındım hiçbir doktora güvenemiyorum özellikle tekrar kan kaybedersem ve durduramazlarsa korkusu sardı🤗