aysemmi doğumunuz ne zaman? Bende 0-3 çok almadım 3-6 daha fazla aldım sonra doğuma çok az bir zaman kala biraz daha 0-3 aldım 1 hafta giydirdim sadece sonra hep zıbınla gezdi sıcaktan isilik bile oldu bebeğim. Bir de bebeğin boyu kilosu oynuyor doğumda belli oluyor ancak doğduktan sonra almak daha mantıklı bence benim bir kaç kıyafet dışında hep küçüldü hiç giydiremedim