Kızlar 37 haftalığım sol kalçamdan başlayıp aşağı inen damar sıkışması mı desem kramp mı desem bir ağrım var bu şekilde olan var mı yürürken çok zorluyor beni 1-2 haftadır bu şekilde doktora yarın soracağım yaşayan var mı merak ettim magnezyum da içiyorum ama anlamadım inşallah kalıcı değildir yaşayan varsa Allah rızası için bişey söyleyin 🥲