Mervehuma ben heycandan yazamadım ki ben agustos 10 adet gordm 21indede catladı ağrı yasadım sağ kasıkta snra adetımı beklıyOrdum bugun bır gun gecıkıyorum dun olmam gerekıyordu. Bende test yok dıye ovuslyn denemek ıstedım böyle koyu oldu T . Oncedende yapardm adet gunleri hep silik çıkardı şimdi koyu ckınca gebelık mi acaba dıye sormak ıstedım test yapcam ama henuz kendıme gelemedım bir yıl sonunda bunu gorunce sok oldum😢