dika Yani ben de mevsimsel olduğunu düşünmüyorum geç döllenme olduğunu düşünüyorum çünkü en son adet günü çatlamam olmuştu o günü 3/ gün boyunca değerlendirmiştik yani diğer türlü çünkü adet düzensizliğim olmaz hep düzenli olur top patlasa bir gün geçirmeye bir gün erken olurdum bu kadar gecikmezdim bugün gecikmenin beşinci günü yarın doktor randevum var artık yarın kan tahlili verim tekrar ultrasondan falan bakar ne varsa söyler artık bakalım