Kızlar bu ayın 5’inde adet günüm ve bugünle beraber dört günüm gecikmem var ama hiçbir şekilde adet belirtimde yok başka belirtimde yok yani belirtiler için erkenmi en son beşinde tes yapmıştım adet günü test yapmıştım negatif de ondan sonra daha tes yapmadım korkuyorum tes yapmaya ozamana kadar hiç adetim düzensiz olmaz düzenliydi acaba olabilir mi adet günü yaptığım çıkmadığı için biraz umutsuzum ama adet olmamam da şüphe uyandırıyor benim gibi cecıkmeden sonra öğrenen var mi yanı olsa adet günü çıkardı diyorum sonra neden geçikme olsun ayyy kafam çok karişik 🥺