Merhaba kızlar. 15 aydır evliyim. Pcosum var. Cyclo progynova kullanıyorum adet olabilmek için. Evlendiğimde 2 ay korunmadık ilaç da kullanmamıştım ve hamile kaldım. Sonra Kasım’da kürtaj oldum kalbi durdu. Kasımdan sonra 6 ay adet olamadım rahimde pıhtılaşma olmuş ufak bi operasyon geçridim ve şimdi cyclo progynova ile adet oluyorum düzenli olarak. Tekrar gebe kalmak istiyorum. İlacı bırakmalı mıyım sizce?
(Kürtajdan sonra sperm testi gen testi vs her şeyi yaptırdık. Hiçbir sorun çıkmadı.)