Kızlar 6 aylık bir oğlum var. Tadımlara başlayalı iki hafta oldu ama benim oğlum hiçbirşeyi kabul etmiyor ağzını dahi açmıyor ben çok yoruldum neler yapıyorum bir bilseniz bahçelere gidiyorum taze kabak havuç vs. Daha sayamadığım bir sürü sebze meyve. Sonuç hepsi çöpe gidiyor😞 suyu bile doğru düzgün içmiyor geri püskürtüyor. Yoğurt hiç sevmedi labne denedim keçi sütünden mama kaşığının yarısı kadar yedi ikinci vermeye püskürdü öğürdü daha sonra kakasında kan oluştu sanırım alerji yaptı oda. Ne yapacağımı edeceğimi şaşırdım belki sebzelerin tadları nötr diye yemiyo hurma özüyle denedim yine yok. Meyvelerde öyle hiç sevmiyor muz şeftali yemiyo bile. İnanın şaşırcaksınız ama tek yediği şey ekmek 🤦♀️ Elimle minicik ekmek içinden veriyorum onu yiyor delircem artık bana bir öneri söyleyin. Tamam 6. Ay tadım ayı ama hiç kabul etmiyor. Bunları yaşıyan var mı ne olur yardımcı olun