Buraya heralde hep bulantılar için yazdım doktorum bebeğin erkek olabileceğini ama 2 hafta sonra daha net söyleyeceğini söyledi hani erkek bebeklerde bulantı olmuyordu ☹️☹️ çok zorlanıyorum sabah 2 akşam 2 Prilem içiyorum aralara dramamine serum takıyorum (hemşireyim ve elimde damar yolu açacak yer kalmadı artık ) sadece dramamine hafifletiyor ama ertesi gün gene aynı. Bu haftalarda biraz daha iştahlı yemek yemeye başladım aslında ama sonu hep aynı kusmayla bitiyor ☹️