Zehrayenianne
Duş sonrası ve dinlendikçe geçmesi lazımmış yalancı sancının 31+0 dün öğle saatinde bel ,kasık ve alt katını saran sancılarım oldu saat tuttum sona doğru sıklaştı doktoruma haber verdim hastaneye geçtik ebe vajinal kontrol etti açıklık yok ama bebeği yukarı ittikçe bebek aşağıya iniyor nst sancı çıktı , doktorum ciğer geliştirici iğne ve serum yaptırttı sürekli iletişim halindeydi ikinci nst sancı yok denecek kadar azdı.
Eve geldik bu sabaha karşı tekrar başladı 15 dk altına düşmedi şu saate kadar rahattım şimdi tekrar başladı belim kasığım saat tutuyorum gebelik şekerim var onun dışında birşey yoktu Perşembe günü muayene olmuştum kilosu 1600 suyu yeterli azalma veya artma yoktu.
Duş alın ve takip edin geçmiyorsa muhakkak hastaneye gidin sizde
Şuan 31+1