Merhaba kızlar 14. Haftadayım hamile kaldığımı ögrendıgım kilodayım ne aldım ne verdim 47 kiloyum neden kilo almıyorum diye kafaya takıyorum biraz diyetisyene gitmeyide düşünüyorum ama mide bulantılarım kusmalarım yavaş yavaş azaldı sizce normal mi bu durum ne zaman kilo almam gerek bebeğe zararı olur mu bilgisi olan var mı