Herkese merhaba arkadaşlar sonunda bende doğurdum çok şükür nerden başlasam bilemedim ama salı günü son kontrolüm vardı 9 Eylül tarihine doğum için gün vermişti doktor , o gün nstde sancı çıkınca sezeryan olduğum için bekletmek istemedi ve acil almak istedi neyse ben eve gelmek için izin istedim geldim kişisel temizligimi yaptım duşumu aldım ama çok stresliydim çünkü hiç hazır değildim 🫣😅 sonrasında gece on iki gibi hastaneye geldik çam sakura da doğum yaptım bu arada beni acilden aldılar damar yolumu açtılar, malesef alttan muayene etti 😒 açılmam varsa direk alacaktı ameliyata açılmam yoktu beni odaya çıkarttılar şükürler olsun tek kişilik odaydı 🥰🤲🏽 sonrasında ameliyat malzemeleri verdiler bana giyindim , iki gibi ameliyata aldılar odaya sadece annemi almışlardı refakatciyi alıyorlar ameliyat öncesi , eşim aşağıda bekledi .. ameliyata girdik yarıdan uyusturdular buralarda çok detay vermicem ama uyuşmadim genel istedim genel yaptılar sonra uyandım odama götürdüler, prensesimi getirdiler babasını da aldılar içeri tabi ben kendimde değildim çok 😅 sonra bi hemşire geldi içimdeki kan boşalsın diye karnımı ovalayıp buyuk ihtimal alttan uyarı verdi ama spinalin etkisinden alt muayeneyi çok hissetmedim karnıma yaptığı uygulama için yorum yapmak istemiyorum doğum yapmayanlari tedirgin etmiiim 😰🫢 üç gece yattık sonrasında taburcu olduk , biraz sarılığımız var teyzeleri dua edin 🤲🏽 Rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin gerçekten annelerin hakkı ödenmez , biz çok güçlüyüz 🫶🏽