Kızlar 29.haftaya giriyorum yaklaşık 16.haftadan beri de hissetmeye başladım 23ten sonra falan da baya baya hareketli hiç durmuyor ama ne hikmetse doktordayken ne yersem yiyeyim yüzünü dönmez detaylida bizi çok zorlamisti falan hiç düzgün foto alamadık. Geçtiğimiz pazartesi de kontrol vardı ilk kez şak diye yüzünü gördük çok tatlı çok şükür herkese nasip olsun 🙏🏻 ama bebeğimin dudaklar bükük ve kızgın devamlı tekmeledi orda da 🙈🙈🙈 doktorum da hatta buraya gelmeyi hiç sevmiyor dedi yani bu kadar net fotoğraf alıp suratının asik olması da ne bileyim ya eger 38 39 gibi doğarsa akrep erkeği olacak biraz da boylu kilolu gidiyor hep 38de gelir diye düşünüyorum ama akrep burçları böyle mi ya arkadaşım var akrep kiz ve bebekleri hep huysuzmus hala öyle erkekler de mi öyle 🙈😅😅