25+5 den beri sol kasık bölgemde ince sızı ve sürekli ağrı var. Ağrının olduğu yer tam göbeğin büyüdüğü yer, düz kasıkla göbeğin şişmeye başladığı alan ince bir çizgi gibi bi 5 6 cmlik yer net yer burası yani.. az bi enfeksiyon vardi fitil ve şase kullandım belirtileri geçti ama bu sızlamalı ağrı geçmiyor. 3 gün önce alttan muayene oldum açıklık vs yok dedi rahim de iyi dedi hatta. Karnımda daha bir şişti sanki görüntü olarak. Büyüme nedeniule olabilir mi? Sebebi ne olabilir sizce? Doktora gitmeli miyim?