Kubra-e27 Kızlar emzirirken sigara içen var mı ya da bu konu hakkında bilgisi olan var mı çok zorlanıyorum gebelikte bıraktım ama şuan resmen aşeriyo gibiyim. Bu konu hakkında bildikleriniz ya da uyguladıklarınız nelerdir
Sumruhazal Kubra-e27 bebeğimin emzırme saati gelene kadar içiyordum yoğurt felan yıyordum böyle gıderıyordum
Eli0-fffffff Kubra-e27 bende üzerimi değiştirip dişimi fırçalayıp bebeğimin uyku saatlerinde içtim ve yarım saat aynı odada bulunmamaya çalıştım. Farklı sebeplerden dolayı 2 ay sonra sütüm kesildi. Gebeliğim boyunca da yine bırakamadım :((
Kubra-e27 Sumruhazal peki bir sorun oldu mu bebekte ya da meme reddi falan oldu mu günde kaç dal içiyordunuz. Bilmediğim için soruyorum kusura bakmayın lütfen . 🙏
Sumruhazal Kubra-e27 hayır meme reddı felan yasamadım mama da desteklıyordum paket ıcıyordum kı hala ıçiyorum 1 hafta sonra dogumum olucak yıne içiyorum bırakamadım
Sumruhazal Kubra-e27 2 yasına gırdı kızım ama sıgaralı ortamlarda bulunmadım hıc kızımı da sokmadım evde balkonda ıcıp elimızı yüzümü yıkayıp üstümü degısık yaklasıyordum zaten esım ıcmıyor ben tek ıcıyordum dediğim gibi sıkıntı yasamadim
Sumruhazal Kubra-e27 eğer bırakmıssan canın çekiyor dıe içmek istiyorsan bence hıc içme ne güzel kurtulmussun da sen bilirsin canım kusurluk bısı yok
beyza36 Ya dayanacaksınız yada bebeğinize zarar vereceksiniz . Yani bişey olmaz diye bir durum yok bunu sizde biliyorsunuz. Dayanamıyorum diye vicdanınızı rahatlatmayın .
Aslaninannesi_ Bende bırakmış durumdayım canım bebişin ne kadar emecek bilmiyorsun biraz daha sık dişini anne sütünde binbir şifa var bebeğe direk etki ediyor