Bulute Aley10 benimde 14.haftaya kadar kasık ağrım ve karnımda bazen sertlik oluyordu 14.haftadayım kasık ağrımda kapmadı karnımda yumuşadı normal mi sizce
Beyza5- Ben de bugün 19. Haftaya girdimm. Sanki karnında hafif segirme.gibi şeyler hissediyorum içten hareket değil de
Aysnragc Aley10 korkma kac kere acile gittim korktuğum için ama düzenli olmuyormuş bu aralar 😂o yüzden hiç takılmayın
Bulute Aley10 kasık ağrınız oluyor mu peki benim bu hafta olmadı hiç arada mide bulantım dışında bir belirtim yok
Aley10 Bulute benim de kaşık ağrım yok bulantım yok rahat geçiriyorum sadece temizlik veya uzun süre ayakta kalınca bel ağrım oluyor