Fi557 Selam kızlar ben 27 agustosda grip olduğum için hastaneye gittim beta 0.7 çıktı bugün test yaptım pozitif 15 günde gebelik belli oluyor mu ya acaba teste mi sıkıntı vardı bilemedim
Yazmelegi_ Fi557 haklısın evet ama şuan öğrenmezsen için de rahat etmeyecek ki, acil bakıyor ama belli nedenler gerekiyor hastayım ama şüphem var gibisinden belki bakarlar
Yazmelegi_ Fi557 muayene için giderseniz gebelik yeni olustuysa gözükmez muhtemelen en az 6 da gözüküyor yarın sağlık ocağından kan verirseniz ertesi güne çıkar
Filizkumsal Fi557 boşa gitmiş olursnz beta en az 2000 olcakki kese görüncek kan verin pozitfse 1 hfta snra gdn doktora hem kan degernz yükselmiş olur