1159098263
Bence hareketle cinsiyetin bir ilgisi yok :) ikiz gebeyim biri kız biri erkek. Kızım sağ tarafta ve onun pozisyonu baş geliş uzun zamandır , ayakları yukarıda olduğu için en çok onun hareketlerini hissediyorum kıpır kıpır. Solda oğlum var ,pozisyonu makat geliş, onun hareketleri daha az benim hissettiğimde göre. Doktora da danıştım az hareket ediyor diye. Doktor alakası yok oğlun daha hareketli dedi. Pozisyonuna göre bizim hissettiğimiz bile değişiyor. Bu tarz şeylerin hurafe olduğunu hamile kalınca anladım. Mesela kız solda hissedilir de derler benimki sağda :)