Kızlar doktor 5 gün kullan, bitikten 5 gün sonra gel dedi ama şöyle bir şey oldu. Benim adetim 7 gün sürer, bu sefer şuan daha 3. Gündeyim. Femaranın 2. Günü ama kanama gelmiyor acayip şaşkınım. Şimdi ben yine de devam edeyim mi kullanmaya ne yapayım yol gösterebilir misiniz ? Adeti kısa sürüp yine de kullanan var mı bu ilacı ve adetiniz kısa sürüyorsa yine de 10. Gün gibi mi çatlıyor yumurtanız ya ben kaçırmak istemiyorum çatlatma iğnesi zamanını 🥲