Park yatak bana cok portatif geliyor kendım ıcınde uyumak ister mıydım diye düşünüyorum 😀anne yanı ahşap beşik almak istiyorum yan tarafı acılıyor kendı yatagımın yanına alacagım kademesı var yükseltip alcaltabilirim rahat 3 sene yatıyormuş zaten ondan sonra da normal yatak alınabilir.