Alp-oyku123 Merhaba arkadaşlar ense kalinligimiz 0.8 cıktı kan verdik birkaç güne belli olacak normal mi kızlar.doktorumuz birşey demedi kana göre konusuriz dedi
Pregnantmom Alp-oyku123 doktor demedimi ense kalınlıgı normal diye bana ölcüyü söylemedi sanırım ama normal sorun yok dedi yada ben cinsiyetide ögrenince o kısmı unuttum 😊
Burcak61 Alp-oyku123 bence normal benim de 1.1 çıktı nazal kemiği de var sıkıntı yok dedi kan testi de temiz çıktı çok şükür korkutma kendini
Sevilayankara06 2den düşük çıkarsa normal diyorlar korkma... numaranı aldılar mı? Aldılarsa biraz önce burdan bi arkadaş hemşireymiş ona sordum sorun olsa arıyorlar yoksa aramazlar dedi korkma Allah’ın izniyle 😊
Alp-oyku123 Pregnantmom bayağı uğraştı bakmak icin çok hareketliydi masalalh kuzum.birsey demedi bizde sorin olsa söyler heralde diye düşündük kan sonucuna göre görüşelim det8nce birşey sormadık
Alp-oyku123 Pregnantmom cinsiyeti bem sormayı unuttum yaa😔😔 ense kalinligi stresinden birde bayağı ugrasinca o gitti kafadan😁😁
Pregnantmom Alp-oyku123 ense kalınlığı degilde o kan tahlili sonuçları beni çok strese sokmuştu şükür sonuclar çok iyi çıktı insallah sizde iyi sonuçlar alırsınız🤲
Meeemoom Senanuurrr benim anlamadığım Down Sendromlu meleklerin ensesi normalden kalın mı oluyor, ince mi oluyor?
Alp-oyku123 Pregnantmom kan tahlili etkiliyor mu peki.ben ense iyi çıkınca çok sorun olmaz diye düşünmüştüm ama yanılmış miyim
Bebekveben Benim 1 mm çıktı canım. Kan testi sonrasında da 50 binde 1 ihtimal çıkmış telefonla öğrendim. Çok normal sorun yok dedi doktorum
Pregnantmom Alp-oyku123 ense de önemli ama kan tahlilinde çıkıyor esas sonuç ama ense kalınlığı normalse iyi çıkar inşallah sonuçlar🙏