yasmin441 Ben lansinoh aldım genel olarak herkes memnundu zaten bende memnun kaldım gayet güzel çekiyor
anneyimben_46 yasmin441 bende almayı düşünüyorumda sezeryan olacağım süt geç gelecek yine ilk sütü sagdi mı ilk süt biraz katı oldigi için çıkması zor oluyor
yasmin441 anneyimben_46 bende sezeryan oldum bence hiç öyle düşünme ilk çocuğum, direk geldi sütüm nasıl düşünürsen öyle oluyor o yüzden ben ilk sütü çıkarmak için uğraşmadım açıkcası