Zmom 37 haftadayiz çarşamba sezeryan doğum olucak aslında bir hafta öncesi gerceklesecekti doğumum doktorum bir hafta daha dursun değince artık bu haftaya kaldi nasipse bklm sıkıntılı ameliyat geçirince tedbir amaçlı alalım demişti çok şükür bu zmna kadar gelebildik sonunda dogurucam yani aşırı sabırsızlanıyorum darısı olmayanlara versin inşallah Rabbim, çok güzel bir şey🌸💜…