Çünkü aynısı başıma geldi çok sıkı bi iş yerinde çalışıyordum hamile idim adam beni işten çıkarmak istiyordu ama kanunen çıkaramaz hamileydim ne mobingler yaptı bana aklın şaşar anlatsam bende işten ayrılmadım tek şartla ayrılırım dedim kıdem tazminatımı verin ben işsizlik maaşımı alayım düşük tehlikem vardı çünkü zorlayamadım yoksa mobinge dayanırdım onlarda zaten dünden razı tamam dediler sonra kanamaya açıldım işe gitmedim gidemeyeceğimi söyledim aramızdaki anlaşmada iptal oldu ben dilekçe vermeden işten çıkaramadı beni 😄