Nasıl.olduysa grip oldum öksürük çok var şuan bacaklarım çok ağrıyor ayağa kalkamiyorum öksürdukce karnıma sancı giriyor dünden beri 3 kez çok sidetli sancım oldu biran birşey oldu sandım 14+3 haftalık gebeyim
Sağlık ocağı ilaç veremem git iyilesirsin dedi
Ne yapcam çok kötüyüm birşey yiyemiyorum şuan uzanmişim ama vücudum agriyor