Tekrar merhaba herkese
Sürecim maalesef çok pozitif geçmedi
Çok hareketli bi hamileydim hergün 10.000adım hurma 6 kat merdiven labor actv plates ilişki vs vs herşey vardı yani
Kilomda çok iyiydi kimse inanmıyodu 9 aylık olduğuma
Amaaa gelin görün ki normal doğuramadım😂 afedersiniz bi taraflarımı yırttım ama ne yazıkki olmadı.sabah 9da hastaneye geldiğimizde açılmam 1 cm di doğum başlamıştı bekledik ama açılma ilerlemeyince suni takıldı 13.00a kadar zirvelerde sancılar çektim suyum da patladı bu aradı kendiliğinden ama açılmam asla ilerlemedi
Mecbur ameliyata aldılar 10 saat sürücekti açılmam yoktu sancılarım aşırı şiddetlendi dayanıcak halde değildim
Ameliyat çok güzel geçti spinal oldum
İğne yapıldığı esnada sancı girdi hatta o an nefesimi kendimi nasıl tuttum allahla ben biliyorum:)
Sonunda kızımı kucağıma aldım ama uzun süre kendime gelemedim ağrım çok oldu sancılar beni zaten çok yormuştu o yüzden daha yeni gözümü açabildim :)
Allah herkese kolaylıkla doğurmayı nasip etsin keşke bende aşırı pozitif bi hikaye yazabilseydim:) yine şükür allaha kızımın kokusu dünyaya bedel yine olsa yine yaşarım
Ama inşallah sizler hepiniz bir avazda kolaylıklarla kavuşun evlatlarınıza💕💕💕