newmommmyy2 Merhaba hanımlar fetal dna yaptırınca cinsiyet kesin belli oluyormuş ama söylenmiyormuş diye okudum fetal dna yaptırıp cinsiyeti kesin olarak öğrenen oldumu aranızda
Aysehakannn newmommmyy2 yaptırdığınız yer yasal olarak söyleyemiyor sonuçlar doktorunuza gidince doktor kendisi söylüyor.
Burcu-2634 newmommmyy2 ne fetal DNA yı yaptırdığım yer ne kendi doktorum söylemedi kendim anladım cinsiyeti
Tugcev newmommmyy2 doktora cinsiyet bilgisi veriliyor. Doktorunuz da sizinle paylaşıyor. Doğrudan anne babayla paylaşmak yasal değil.
Aslaninannesi_ newmommmyy2 canım ben yaptırdım ikili testim riskli çıkınca herşeye bakıyorlar doktorum zaten erkek demişti 11.haftada fetal dna da erkek diye onayladı yazıyor orda doktorum söyledi
Pinarkorkmazer Burcu-2634 nerden anladınız acaba ben de on gün sonra yaptıracağım ve cinsiyetini öğrenmek benim için çok önemli
Burcu-2634 Pinarkorkmazer kromozomları falan inceledim internetten baktım erkekse nerde ne yazıyor kızsa nerde yazıyor diye erkek dedim doktorum da erkek dedi ultrason da görüp sonrasında
Drfatma Burcu-2634 sizin o baktıklarınız taranan cinsiyet anomalileri tesadüfen anlamışsınızdır cinsiyete dair hiçbir şey yazmıyor çünkü 46 xxy falan yazan şeyler sendromlar çünkü
Aysehakannn Drfatma kesinlikle size katılıyorum. Çünkü benim eşimde internetten kendi baktı baktığı şeylere göre erkek dedi doktorumuz aradığında kız dedi net bilgiyi doktor veriyor
Burcu-2634 Drfatma ben özelde yaptırmadım araştırma Hastanesi’nde yaptırdım özel de yapılanla farklıydı benim sonuçlarım
Pinarkorkmazer Peki her fetal dna testinde cinsiyet bakılıyor mu yani internette doktorun tercihine göre bakılır yazıyordu
balim35 @newmommmyy2 Sonuçları doktora gönderiyorlar zaten direk doktordan öğreniyorsunuz bazı doktorlar söyleme taraftarı olmaz belki onu bilemiyorum ama en heyecanlı yeri zaten erken cinsiyet öğrenmek de güzel 🤓
balim35 @Pinarkorkmazer Yok herşeyine bakıyorlar doktor tercihine bağlı değil , doktor belki size iletmek istemez onu bilemiyorum ama o testin amaçlarından biri de cinsiyeti kana bağlı değerle göstermesi..
Pinarkorkmazer balim35 teşekkür ederim amerikadayım on gün sonra yapacağım eğer erkek ise amniyotik sıvıdan örnek aldırmam lazım
Drfatma Burcu-2634 ben de devlette de yaptırdım sonuçların nasıl olduğunu biliyorum mesleğim gereği de
vela Drfatma fetal DNA testini yaptırmak için doktorunuzun yönlendirmesi mi gerekiyor yoksa hastaneye gidip yaptırmak istediğinizi mi söylüyorsunuz? Ben de devlet hastanesinde yaptırmayı düşünüyorum ama prosedürü bilemedim.
esraaras newmommmyy2 ben öğrendim 2 hafta önce. Yaptırılan yer söylemiyor fakat hoca test bilgilendirmesi yaparken paylaşıyor cinsiyetide.
Drfatma vela her devlette yapılmıyor zaten genetik labaratuvarının buna uygun olması lazım Eskişehir Osmangazi de yapılıyormuş ben Ankara gazi tıpta yaptırdım ikili taraması riskli gelenlere yapıyorlar