Mymom00 Adetim bir gün geçti dün yapmıştım 2.3 dk da çıkmayın üzüldüm attım bir kenara sabah gördüm bunu da hala adet olmayınca bit umutmu acaba diye düşündüm ama kuruma çizgisi de olabilirmi
Adus Mymom00 aşkım bu bayağı kuruma çizgisi kuruma çizgisi olmadığını şöyle ayırt edebilirsin hem pembe olur hemde testi suya tuttuğunda hala pembelik orada kalır , yine de hayırlısı olsun inşallah ❤️
aykar Mymom00 hiç kuruma çizgisine benzemiyor ama 1 gün beklemiş olması da şüpheli keşke bir 10-15 dk bekleyip öyle atsaydın
Mymom00 Arzu45 umarım güzel haberler alacağınız bir ay olur ben tam umudumu kestiğim ay hamile olduğumu öğrendim
Busetacir Mymom00 ayy çok sevindim canımm, hayırlı olsun🥰 Allah bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🥰
Mymom00 minikpanda0_ evet kuruma çizgisiymiş geçen ay yapmıştım bunu bu ay adetim geçikince yaptım çok şükür pozitif oldu