Kızlar ben ikinci kez doğum yapacağım.İlk doğumumu temmuz ayında yapmama rağmen çok üşümüştüm.Bu yüzden kalın ve rahat bir pijama takımı almak istiyorum.Önereceğiniz bir yer var mı?Her yere baktım ama kışlık tarzda bir türlü bulamadım.Doğuma da çok az kaldı