104 gün kaldı. Ben de hem serklajlı hem de serklaj sonrası su sızıntısı olduğundan sürekli yatarak geçiriyorum günleri, erken gelmesin diye bol bol dua ederek. Ama her gün farklı bir olay bir gün kasık ağrısı, bir gün idrar yaparken kasıklarda batma, başka bir gün belden başlayan karna gelen adet ağrısı gibi bi ağrı, bugünlerde de durup dururken bir anda vajinada batma ve acı oluyor. İnşallah böyle böyle sonuna kadar gitmeyi rabbim hepimize nasip etsin 🤲🏽