Bugün diş doktoruna gittim ve bana diş etinden ameliyat olmamı söyledi on haftalık hamileyim beş aylık hamileyken diş eti ameliyatı ol enfeksiyon var dedi doktor. Zaten iki kere röntgen çekildim şimdiye kadar iki kere de anestezi yapılarak dişine işlem yapıldı antibiyotik de içtim çünkü enfeksiyon bebeğe daha çok zarar verir dedi doktor. Açıkçası diş eti ameliyatı olmaktan korkuyorum ya bebeğime zarar verirse diye bu zamana kadar yaptıklarımdan da korkuyorum aslında ama doktoru dinledim de yaptırdım ne yapmalıyım sizce diş eti ameliyatı olmalı mıyım. Böyle bir durum yaşayan varsa bana yardımcı olabilir mi