Annecik02 2 gündür canımı okudu resmen çok ağrım var duramıyorum nasıl geçer yardım edin bilgisi olan var mı.. 1 aylık bebeğim var ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum zorla emziriyorum resmen ayakta durunca bile ağrıyor.. anestol kullandım fayda etmedi redekain kullandım o da geçirmedi ağrıyı…vallahi aglicak haldeyim bu lanet basur memesi nasıl geçer
Tgb_smh Annecik02 Ya babamda vardı,bize patlıcanın sapını közleyin ezin basur olan yere koyun dediler öyle yaptık 3-4 gün sürdük öyle geçirdi ağrısını alıyor ama o 3-4 gün içindede hafifletti dahada olmadı çok şükür.Alternatif tıpa inanırsanız deneyin derim biz faydasını gördük
Purpleonion Annecik02 doğumda oldu benimde onun ağrısı doğum dikiş ağrımdan beterdi doktorum Procto-Glyvenol diye bi krem verdi meme geçmedi ama ağrıyı tamamen kesti ilk sürüşümde bile fark etti tavsiye ederim
Adus Annecik02 merhaba teyzem de 8 ay önce sezeryan doğum yaptı doğumdan sonra daha da kötüleşti basuru onunda iç tarafında memeler vardı bir ay önce ameliyat oldu , doğumdan sonra çok ağrısı olmuştu, ameliyat sonrası sıcak suya oturuyor sürekli
Melek3675 Annecik02 bir adet soğanı küçük küçük doğra bir bardak sütle pişir krem gibi olana kadar sonra biraz soğusun bezin arasına koy ve o bölgeye koy dursun biraz bir kere yaptım geçti şimdi normal doğum yaptım geri çıktı lanet geberiyorum kanıyor bile tekrar yapıcam kanamamamın bitmesini bekliyorum
Annecik02 Tgb_smh valla ne olursa deneyecek haldeyim o derce kötüyüm yapicam hemen patlıcan var😭 sap kısmı mi sadece yoksa etli kismida olucak mi biraz
Annecik02 Purpleonion benim de ikinci doğumum aşırı zordu kesmemek için çok ıkındırdılar olmadı gene kesmek zorunda kaldılar ve bana bı basur hediye ettiler saolsunlar… O günden bu yana arada bir hep oluyor.. daha önce hiç böyle bı sorunum olmamisti ebeler yüzünden başıma bela oldu aldiracagim kremi çok saolun
Purpleonion Annecik02 bende ne olduğunu bile bilmiyodum benimde ıkınmaktan oldu ve kesildim yinede :) kesin kullan ağrın geçecektir günde 2 kez uygula 😘
Annecik02 Adus sıcak suyu bende denedim ama kalıcı olarak ağrıyı hafifletmiyor çok canım yanıyor ağladım aglicam o raddeye geldi artık
Annecik02 Melek3675 cidden mi 😱 bı kerede geçti mi hemen yapicam… cidden 3. Gün bugün zehir oldu şu 3 gün Allah’ım kimseye vermesin aşırı zor ya..😭
mcansu Annecik02 doğumdan sonra benim de olmuştu duşta veya sıcak suya oturunca yumuşuyor acısa da içine itmeye dene o zaman rahatlıyorsun ve birkaç sefere geçiyor
Annecik02 mcansu 2 gündür sıcak duş alıyorum yumusuyordu oh gecicek diyodum içine itiyodum dediğiniz gibi bugün Büyük tuvaletimi yaptim zorlamadim ama bı tık daha büyümüş bugün daha çok ağrı yapiyor oturup kalkamıyorum resmen uyuşturucu kremler de ise yaramıyor parol attım bitane azıcık ağrısı hafiflesin ona da razıyım
Melek3675 Annecik02 ben faydasını gördüm 3 ay önce yaptım hatta ben çok az beklettim inşallah sende faydasını görürsün