kızlar selam 36+3üm 34de sancım vardı durdurdular bebek dönmüş dedi doktor açılmamda vardı 1 cm 10 gün önce kontrole gittiğimde doktorum 1 hafta 10güne doğar dedi şuan 36+3üm yaklaşık 1 saattir regl ağrısı gibi ağrım var belimde ağrıyor iğne batması gibi sancı giriyor ama dayanılmıcak gibi değil hastaneye gitmelimiyim