Ayazmom___ anneadayi50 hiçbişey olmadı canım çok şükür 37 haftalığım şuan hatta başka doktora gittim normal ölçüm bile yaptı anlamadım çok ilaçlara devam ettim evde dinlendim hep çok şükür iyiyim sende iyi olursun inşallah dinlen sadece