38+1 dün nst de hiç sancım falan yoktu gece 4 kere karnım sızlar gibi oldu ama düzenli değildi. Sabah uyandığımda iç çamaşırımda pembemsi akıntı vardı. Ama yoğun kıvamlı değil peçete koydum az az gelmeye devam ediyor. Doktora mesaj attım henüz görmedi acaba nişan mı hemen hastaneye gideyim mi sancımı bekleyeyim mi ?